Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Niezbędne
Preferencje
Statystyki
Marketing
Odmowa
Zezwól na wybór
Zezwól na wszystkie
Tablet
Pos example

Wygodny w obsłudze
system POS dla gastronomii

Analizuj, kontroluj i skaluj swój biznes
dzięki nowoczesnej aplikacji sprzedażowej na tablet

Testuj 14 dni za darmo
Scooter Table Coffee table Delivery man Waiter Bar Kitchen

Oszczędzaj na wysokich prowizjach od pośredników

POSbistro - system POS dla gastronomii zintegrowany z zamówieniami online

Delivery device
  • wypłacaj zgromadzone środki w dowolnym momencie
  • oszczędzaj czas, dzięki pełnej integracji z POSbistro
  • nie martw się kontaktem z Klientem - w pełni obsługujemy notyfikacje SMS i e-mail
  • zarządzaj swoim menu w dowolnym momencie z każdego miejsca na Ziemi
  • zintegruj swój system z aplikacją do zarządzania i kontroli kierowców POSdriver

Skorzystaj z naszego kalkulatora i sprawdź ile zaoszczędzisz z modułem do zamówień online w POSbistro

Oszczędność:

Uruchom zamówienia w lokalu

Nasi klienci o nas

Najbardziej cenię w POSbistro przejrzystość oraz intuicyjność tego systemu, a także aplikację POSowner, dzięki której mam dostęp do danych z lokalu zawsze pod ręką - na swoim telefonie.

Przemysław Małek

NOI pizza i wino, Gdańsk

Uruchom zamówienia online w lokalu! To takie proste

Wybierz jedną z najlepszych dla Ciebie opcji i zyskaj gwarancję niezawodności

Virtual
menu

Mam własną stronę internetową

Oferujemy Ci specjalną wtyczkę, która umożliwia pełną obsługę zamówień online na Twojej istniejącej stronie.

Przykład

twojastrona.pl/menu-online

Zapytaj o ofertę

Integrujemy się z:

Uber eats logo
Pyszne logo
Glovo logo
Upmenu

Zobacz nasze produkty

Uruchom w lokalu proste rozwiązania, które pomogą Ci lepiej zarządzać, kontrolować oraz prowadzić gastronomię

Virtual menu

Virtual Menu

Elektroniczne menu na Twojej stronie w 24h

Udostępnimy Ci specjalną wtyczkę, którą wystarczy wkleić w kod źródłowy strony Twojej restauracji. To rozwiązanie pozwoli Ci na szybkie wdrożenie zamówień online, obsługę płatności oraz notyfikacji do klientów, a także edycji menu w czasie rzeczywistym.

to zaawansowany widget, który umożliwi Ci uruchomienie sprzedaży online na własnej stronie internetowej. Dzięki niemu, możesz kierować ruch z portali internetowych bezpośrednio do witryny ze swoim aktualnym menu, a tym samym zaprzyjaźniać klientów ze swoją marką!

  • pełna obsługa płatności online i przy odbiorze
  • system notyfikacji i powiadomień dla klienta
  • integracja z POSbistro
  • dane dostępne w czasie rzeczywistym
  • niskie opłaty

Przejdź do strony Produktu

Terminal mini

Terminal Mini

POS na smartfony dla Twoich kelnerów

Jeśli myślisz o wprowadzeniu jeszcze większych zasad ostrożności w lokalu - wyposaż kelnerów w system POS na smartfony. Pozwoli to na szybszą i bezkontaktową obsługę zamówień oraz płatności.

jest to system POS na smartfony, który pomoże Ci szybko przyjmować zamówienia z dowolnego miejsca w lokalu lub ogródku oraz ograniczyć kontakt między personelem. Zamówienia ze smartfona są automatycznie przekazywane do kuchni i w podobny sposób informacja o gotowym do odbioru zamówieniu trafia na telefon kelnera.

  • szybki przesył informacji o zamówieniu
  • ograniczenie kontaktu kelner-kucharz
  • brak pomyłek
  • bezkontaktowa obsługa płatności
  • wszystkie funkcje systemu POS

Przejdź do strony Produktu

Directbistro

DirectBistro

Bezkontaktowa obsługa gości w restauracji

Daj swoim klientom możliwość zamawiania posiłków i płacenia za nie bezpośrednio przez aplikację mobilną.

jest to aplikacja, która umożliwia nie tylko sprzedaż online, ale posiada także pakiet funkcji, które pozwalają na zarezerwowanie stolika, złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności rachunku w restauracji. Aplikacja zmniejsza kontakt fizyczny pomiędzy gośćmi a obsługą, do momentu podania posiłku do stolika.

  • składanie zamówień online
  • zamawianie na miejscu w lokalu
  • rezerwacja stolika
  • realizacja płatności bezkontaktowej

Przejdź do strony Produktu

Emenu

eMenu

Samoobsługa
 

Ogranicz maksymalnie kontakt Twoich kelnerów z gośćmi i uruchom moduł samoobsługi na dotykowym wyświetlaczu w lokalu. To rozwiązanie pozwala również na pełną obsługę płatności i jest zintegrowane z systemem numerków, które informują o gotowym do odbioru zamówieniu.

ten moduł naszego systemu umożliwi Ci uruchomienie procesu pełnej samoobsługi w lokalu. To zaawansowana aplikacja, która obsługuje również płatności oraz notyfikacje dla klientów. Ta opcja świetnie sprawdza się zarówno w przypadku barów szybkiej obsługi, jak i restauracji z wieloma stolikami.

  • bezkontaktowa obsługa zamówień
  • obsługa płatności i notyfikacji
  • funkcja ‘przywołania’ kelnera do stolika
  • możliwość przeglądania menu, zdjęć i opisów dań przez Gości restauracji

Przejdź do strony Produktu

Virtual Menu

to zaawansowany widget, który umożliwi Ci uruchomienie sprzedaży online na własnej stronie internetowej. Dzięki niemu, możesz kierować ruch z portali internetowych bezpośrednio do witryny ze swoim aktualnym menu, a tym samym zaprzyjaźniać klientów ze swoją marką!

  • pełna obsługa płatności online i przy odbiorze
  • system notyfikacji i powiadomień dla klienta
  • integracja z POSbistro
  • dane dostępne w czasie rzeczywistym
  • niskie opłaty

Przejdź do strony Produktu

Virtual menu

Terminal Mini

jest to system POS na smartfony, który pomoże Ci szybko przyjmować zamówienia z dowolnego miejsca w lokalu lub ogródku oraz ograniczyć kontakt między personelem. Zamówienia ze smartfona są automatycznie przekazywane do kuchni i w podobny sposób informacja o gotowym do odbioru zamówieniu trafia na telefon kelnera.

  • szybki przesył informacji o zamówieniu
  • ograniczenie kontaktu kelner-kucharz
  • brak pomyłek
  • bezkontaktowa obsługa płatności
  • wszystkie funkcje systemu POS

Przejdź do strony Produktu

Terminal mini

DirectBistro

jest to aplikacja, która umożliwia nie tylko sprzedaż online, ale posiada także pakiet funkcji, które pozwalają na zarezerwowanie stolika, złożenie zamówienia oraz dokonanie płatności rachunku w restauracji. Aplikacja zmniejsza kontakt fizyczny pomiędzy gośćmi a obsługą, do momentu podania posiłku do stolika.

  • składanie zamówień online
  • zamawianie na miejscu w lokalu
  • rezerwacja stolika
  • realizacja płatności bezkontaktowej

Przejdź do strony Produktu

Directbistro

eMenu

ten moduł naszego systemu umożliwi Ci uruchomienie procesu pełnej samoobsługi w lokalu. To zaawansowana aplikacja, która obsługuje również płatności oraz notyfikacje dla klientów. Ta opcja świetnie sprawdza się zarówno w przypadku barów szybkiej obsługi, jak i restauracji z wieloma stolikami.

  • bezkontaktowa obsługa zamówień
  • obsługa płatności i notyfikacji
  • funkcja ‘przywołania’ kelnera do stolika
  • możliwość przeglądania menu, zdjęć i opisów dań przez Gości restauracji

Przejdź do strony Produktu

Emenu

Dlaczego POSbistro to najlepszy wybór?

Jeden POS, tysiące możliwości dla Twojego biznesu

U nas nie musisz płacić za dodatkowe moduły, wszystko dostajesz w cenie miesięcznego abonamentu!

POSbistro to innowacyjne oprogramowanie dla gastronomii na tablet, smartphone oraz smartwatch.
  • Przyjmuj zamówienia na tablecie
  • Odbieraj zamówienia na ekranie w kuchni
  • Kontroluj wszystko z poziomu telefonu
  • Generuj raporty i gromadź bazy danych swoich klientów
  • Kontroluj magazyn
  • Obsługuj szybciej, dzięki dodatkowej aplikacji na smartwatch

Szybkie i efektywne zarządzanie własnym biznesem

Ludzie cenią sobie profesjonalną obsługę w restauracji. Najczęściej odwiedzają lokale, w których czują się swobodnie i komfortowo. Właśnie dlatego stworzyliśmy rozwiązanie, które pozwala właścicielom restauracji oraz ich managerom oferować klientom najwyższy poziom obsługi.

Szybka obsługa
Pełna obsługa
Obsługa w dowozie

Kelner szybko przyjmuje zamówienie i realizuje płatność przy ladzie

Dzięki modułowi eMenu można uruchomić tryb samoobsługi w lokalu

1.

Zamówienie pojawia się na ekranie TV w kuchni

2.

Wszystkie dane są przesyłane do tzw. chmury, co umożliwia przeglądanie raportów i statystyk w czasie rzeczywistym, zarówno w Panelu Administracyjnym, jak i na smartfonie właściciela

Zamówienie jest gotowe do odbioru

3.

1.1. Kelner szybko przyjmuje zamówienie i realizuje płatność przy ladzie

1.2. Dzięki modułowi eMenu można uruchomić tryb samoobsługi w lokalu

2. Zamówienie pojawia się na ekranie TV w kuchni

3. Zamówienie jest gotowe do odbioru

4. Wszystkie dane są przesyłane do tzw. chmury, co umożliwia przeglądanie raportów i statystyk w czasie rzeczywistym, zarówno w Panelu Administracyjnym, jak i na smartfonie właściciela

Kelnerzy przyjmują zamówienia z dowolnego miejsca w lokalu

Zamówienie pojawia się na ekranie TV w kuchni

2.

Dzięki modułowi eMenu można uruchomić tryb samoobsługi w lokalu

1.

Wszystkie dane są przesyłane do tzw. chmury, co umożliwia przeglądanie raportów i statystyk w czasie rzeczywistym, zarówno w Panelu Administracyjnym, jak i na smartfonie właściciela

Kelner otrzymuje powiadomienie o gotowym zamówieniu i podaje je do stolika

3.

Szybka realizacja transakcji, dzięki zintegrowanym systemom płatniczym

4.

1.1. Kelnerzy przyjmują zamówienia z dowolnego miejsca w lokalu

1.2. Dzięki modułowi eMenu można uruchomić tryb samoobsługi w lokalu

2. Zamówienie pojawia się na ekranie TV w kuchni

3. Kelner otrzymuje powiadomienie o gotowym zamówieniu i podaje je do stolika

4. Szybka realizacja transakcji, dzięki zintegrowanym systemom płatniczym

5. Wszystkie dane są przesyłane do tzw. chmury, co umożliwia przeglądanie raportów i statystyk w czasie rzeczywistym, zarówno w Panelu Administracyjnym, jak i na smartfonie właściciela

Klient składa zamówienie online

1.

Zamówienie trafia na ekran kelnera

2.

Zamówienie wędruje do kuchni

3.

Kucharz informuje kierowcę o gotowym do odbioru zamówieniu
Informacja o położeniu kierowcy na mapie, a także status zamówienia są widoczne na tablecie kelnera

4.

Kierowca dostarcza zamówienie pod drzwi klienta (jeśli nie było opłacone online, przyjmuje płatność)

5.

1. Klient składa zamówienie online

2. Zamówienie trafia na ekran kelnera

3. Zamówienie wędruje do kuchni

4.1 Kucharz informuje kierowcę o gotowym do odbioru zamówieniu

4.2 Informacja o położeniu kierowcy na mapie, a także status zamówienia są widoczne na tablecie kelnera

5. Kierowca dostarcza zamówienie pod drzwi klienta (jeśli nie było opłacone online, przyjmuje płatność)

Zobacz jak POSbistro działa w sieci pizzerii NYPD

New York Pizza Department

Sieć pizzerii w całej Polsce

Nasi Partnerzy

Pep gsc
Samsung
Escsa
Kwhotel
Makro

Testuj POSbistro za darmo przez
14 dni!

Dołącz do naszych zadowolonych klientów w całej Polsce!

+48 503 708 001

Znajdź dystrybutora w Twojej okolicy Wypróbuj za darmo